Translate

donderdag 19 mei 2016

Resultaten shoot Studio 13 met Marina Murasheva



Hi Guys!

Hier ben ik weer! Terug in het Nederlands. Ik denk dat ik de meest bipolar blogger/vlogger ben die er bestaat aangezien mijn blog al 4x - als het niet meer is - van taal is veranderd en mijn vlogs nu 2x. Maar goed! Ik heb het Engels een kans gegeven maar mijn vlogs in het Nederlands worden gewoon veel, heel veel vaker bekeken dus I'm back! Deze vlog: Terug in het Nederlands; Shooten, reizen en naakt in de Cosmo! VLOG#20 stond maandag al online maar ik had hem hier nog niet gedeeld dus bij deze! Je ziet een klein stukje wat ik gefilmd heb bij Studio13 en daar zijn hier de resultaten van! De fotograaf was the amazing Marina Murasheva. Love her and her work to the moon and back <3 Ook een shoot bij haar boeken? Check haar website www.marinamurasheva.com She's amazing ;)

Enjoy!











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for leaving your comment! I always enjoy reading nice comments. Feel free to post your blog link. I love to read and discover new blogs.

Love, Paula