Translate

woensdag 24 juni 2015

Video: VLOG #3 | Sporten & werk in het buitenland. Dankjewel allemaal!! X


Het is woensdag dus weer tijd voor een nieuwe vlog! Sorry voor de slechte kwaliteit! Ik ben nog aan het stoeien met wat bewerkingsprogramma's. Iemand tips? Please let me know! 

Deze week laat ik jullie zien hoe een random zaterdag er bij mij uit ziet. Ik krijg ook een berichtje van Miranda, mijn boeker, over een klus in het buitenland en een nieuwe samenwerking. Als ik na ga denken over hoe bizar dit werk eigenlijk is wat ik doe krijg ik het toch wel even moeilijk.. Arghh, hormonen. 

Afgelopen maand is het heel rustig geweest met modellenwerk maar de maand juli brengt veel moois met zich mee. Dan kan ik jullie hopelijk ook wat meer backstage materiaal laten zien van hoe het leven van een model er uit ziet. Nu was het vooral het leven van een student met tijd te veel haha.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for leaving your comment! I always enjoy reading nice comments. Feel free to post your blog link. I love to read and discover new blogs.

Love, Paula