Translate

woensdag 17 juni 2015

Video : Vlog #2 - Poesjes en Pieter



Nogmaals dankjewel allemaal! Ik krijg zulke leuke en lieve reacties op mijn video's. Dit motiveert mij echt om hier mee door te gaan. En dat zullen jullie ook gaan merken haha. Ik post deze blog namelijk op woensdag. Ik heb in de afgelopen weken zo veel gefilmd dat ik genoeg materiaal heb om iedere week en een vlog en een filmpje te plaatsen! In mijn vlogs, die voortaan dus op woensdag komen, laat ik dus zien wat ik iedere week doe en in mijn video's hou ik me vast aan de drie thema's: Working girl, Girl behind the blog en Fashion & Beauty.

Deze week ga ik samen met Lianne en Eline kijken naar kleine kittens en ga ik de stad in met mijn vriend Pieter. Kijken jullie mee? 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for leaving your comment! I always enjoy reading nice comments. Feel free to post your blog link. I love to read and discover new blogs.

Love, Paula