Translate

vrijdag 12 juni 2015

Video: Vlog #1 - Vloggen is eng, piercing zetten en 7th Sunday


Hier issie dan! Mijn aller eerste vlog. Aan het begin van deze week liet ik jullie mijn introductievideo zien en daar heb ik super lieve reacties op gehad. Dankjewel allemaal! Ik ben flink aan de slag gegaan met het vooruit plannen van mijn video's dus het volgende filmpje kunnen jullie woensdag al verwachten!

In de vlog van deze week kom ik er achter dat ik vloggen eigenlijk best wel eng vind, ga ik samen met Eline een piercing laten zetten en ben ik lekker aan het feesten op 7th Sunday! Kijken jullie mee? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for leaving your comment! I always enjoy reading nice comments. Feel free to post your blog link. I love to read and discover new blogs.

Love, Paula