Translate

vrijdag 19 juni 2015

Video: Everyday make up tutorial



Het is vrijdag en dus weer tijd voor een nieuwe video! Deze week laat ik jullie mijn every day make-up tutorial zien. In 10 minuutjes maak ik me iedere ochtend klaar en dat doe ik op deze manier! Voor de video gebruik ik iets meer producten dan normaal maar de stappen zijn het zelfde.

De producten die ik hiervoor gebruik zijn de volgende:
Basis: Mac Prep+prime natural radiance - Radiant yellow, L' oreal paris Lumi magique - N3 pure linnen, Make-up studio Neutralizer - Geen, Mac pro longwear concealer - NC15, L' oreal paris Lumi magique Stylo touche de lumiere - 1 light, L' oreal paris True match powder. R3/C3 Rose beige.
Contour: Hema Eyebrow kit - 01, Hema Shimmering bronzing pearls - 20, Essence Soo glow! highlighter, 10 look on the bright side.
Ogen: Hema Eyebrow pencil - 11 (Nu niet meer!), Hema eyebrow kit - 01, MUA makeup academy Eyeshadow palette - Undress Me Too, L' oreal paris Volume million lashes - Black.
Lippen: Essence XXXL longlasting lipgloss mirror shine effect - 01 Baby doll's favourite
Nagellak: Rimmel 60 seconds - 800 Black out.

Na het zien van deze video kwam ik er achter dat mijn wenkbrauwen heel erg rood kleurde. Iets wat ik dus niet wil! Ik ben ook meteen op zoek gegaan naar een nieuw wenkbrauwpotlood en ik heb mijn holy grail gevonden! En dat is namelijk een potlood van Shu Uemura, Hard formula in de kleur hard 9. Deze is perfect voor donkerblonde of bruine wenkbrauwen. Ik zal dit ook snel in een video aan jullie laten zien. 

Ik hoop dat jullie het een leuke video vinden! En als je niks wil missen abonneer je dan op mijn Youtube kanaal


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for leaving your comment! I always enjoy reading nice comments. Feel free to post your blog link. I love to read and discover new blogs.

Love, Paula