Translate

maandag 1 juni 2015

My life in 20 questions

Hi allemaal! Omdat ik voor de meeste van jullie nieuw ben in de blog'o'sphere leek het mij leuk om een tag te doen. Ik vond deze tag bij Vera Camilla, namelijk de My life in 20 questions-tag. Het zijn 20 vragen over random dingen zoals wat ik zou doen met 1 miljoen euro en wat ik doe in mijn vrije tijd.

Wat is je lievelingskleur?
Ik hou van warme kleuren, rood vind ik echt prachtig. Vooral bordeaux rood. Maar dat kan ook iets met mijn voorliefde voor wijn te maken hebben..

Wat is je favoriete nummer?
Nummer als in muzieknummer of als in cijfer-nummer? Als het over het laatste gaat dan 7. Terwijl ik 8 eigenlijk mooier vind maar dit heb ik ooit besloten op een kinderfeestje van mijn bijna-buurjongen Tim. Ik heb toen die afspraak met mijzelf gemaakt (14 jaar geleden) en daar hou ik me nog steeds aan. I take that shit very serious.

In de rij voor de catwalk (het 2e model) bij de World Fashion Today show. Lekker hectisch. #ILoveMyJob!
Wat is jouw droom carriere? 
Mijn droom is om succesvol model te worden. Het is nu mijn bijbaantje en na mijn opleiding zou ik graag fulltime aan de slag willen. Ook zou ik graag nog willen (leren) acteren.. een combi van die twee zou echt super zijn!

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Dicht bij een station. Vroeger wilde ik dol graag in Leiden of Amsterdam wonen, nu maakt het me niet zo veel meer uit. Voor mijn werk reis ik veel dus een station in de buurt is wel een must. Ik denk dat ik mijn vriend toch niet weg krijg uit het zonnige zuiden dus ik kan me hier maar beter bij neerleggen.

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Met de trein. Omdat ik in Limburg woon moet ik heel vaak en lang in de trein zitten om naar mijn werk of naar events te gaan. Ik voel me helemaal thuis bij de NS (Veolia treinen zijn echt waardeloos..). Ik ervaar het als me-time waar ik niks hoef. Plus, ik vind auto rijden best eng.. ik ben altijd bang dat ik mensen omver rijd.

Wat doe je in je vrije tijd?
Series kijken met mijn vriend (vooral Game of Thrones is favoriet!) of lekker iets drinken met vriendinnen. Ook hou ik enorm van koken en bakken! Vooral als ik stress heb dan draait de oven op volle toeren.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Ik ben student dus ik heb geen mega budget om kleding te shoppen *cries dramatically*. Mijn favoriete winkels zijn daarom H&M, BooHoo en Primark. Vooral die eerste twee want daar kan ik lekker online shoppen!

Naar welk concert zou je graag gaan?
Oei, lastige vraag! Ik ben geen concert fan. Doe mij maar liever een festival of lekkere mixtape voor in de auto. Maar als ik zou moeten kiezen zeg ik John Mayer of Nicky Minaj. Lekkere combi ook die twee..

Wat is je favoriete thee smaak?
Verse munt thee. Ik heb Marokkaanse- en pepermuntplanten in mijn kruidentuintje staan. Heerlijk met een beetje honing!


Verzamel je iets?
Goo. I'm a goo horder. Voor uitleg check de bovenstaande video 1:08 - 4:55. En foto's op mijn telefoon. Ik durf nooit foto's van mijn Iphone te verwijderen en daarom is mijn geheugen altijd vol. Dan moet ik wel.. met pijn in mijn hart.

Je slaapt niet zonder.. 
Een deken. Ik MOET onder een deken liggen, anders kan ik niet slapen. Ik denk dat dit komt door mijn childhood fear voor monsters onder het bed. En ik heb het gewoon ook altijd koud hehe.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Als aller eerste een huis kopen voor mij en mijn vriend. Vervolgens een auto kopen voor mijn vader en het huis van mijn moeder opknappen. Dan zou ik nog wat geld schenken aan organisaties die opkomen voor dieren. Of misschien wel spullen, dat geld gaat toch direct naar de directeur. En dan zou ik mijzelf nog eens lekker verwennen met een mega-ultra shopsessie! Nr. 1 op de boodschappenlijst: een Hermes Birkin bag.

Coming soon!! 
Wat is je favoriete make-up merk? 
Ik heb het meeste van L'oreal. Hier kwam ik achter nadat ik een make-up tutorial ging opnemen. (Coming soon!)

Wat is je favoriete seizoen?
Ik hou van de herfst! Alle mooie kleuren, de herfstcollecties, het weer, nieuwe afleveringen van mijn favo series. Ohhh, is het al bijna September!? En om eerlijk te zijn, ik heb een hekel aan de zomer.. Veeeel te warm! En ik verbrand altijd. Laat het maar lekker regenen en dan zit ik met een kop thee en een boek op de bank. Perfect!

Slaap je met de deur open of dicht?
Deur dicht. Toen ik 15 was leerde ik mijn vriend kennen. Ik sliep altijd met de deur open en kaarsjes aan. (Weer die angst voor monsters onder het bed..) Hij daar in tegen slaapt met het rolluik dicht, de deur dicht en geen enkel lampje aan. Hij wordt zelfs gek van zijn wekkerradio. Zo heb ik leren slapen met de deur dicht en het licht uit. Maar wel heel dicht tegen hem aan!

Wat eet je het liefst?
Een makkelijkere vraag zou zijn is wat eet je niet zo graag? Ik lust namelijk bijna alles en ik kan optimaal genieten van lekker eten. Vroeger at ik het liefst spinazie a la creme met tortellini en varkenshaas. Geweldige combi! Ahum.. Nu kan ik echt genieten van vers fruit.

Een van mijn eerste blogs. Ik ben ongeveer zo'n 5x overnieuw begonnen met bloggen.. 
Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik hou van schrijven! Het is het liefste wat ik doe. Maar ik heb niet zo'n goede discipline om te blijven schrijven en ik ben best slecht in spelling.. Nu ben ik op het punt beland dat ik mezelf er van overtuigd heb dat ik dit echt wil en er voor wil gaan. Ook vind ik het leuk om jullie mee te nemen achter de schermen bij mijn werk als model. En ik wil jonge meiden helpen die misschien zelf graag ook model willen worden.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Ja! Op de Vogue en de Elle.

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Ik lag in bed maar kon niet slapen. Warm, koud, warm, koud, Aarrgh!

Wat is je favoriete parfum?
Ik hou van zware luchtjes. Meestal hebben deze een paarse flacon of verpakking. (Jil Sander - Style, Moonsparkle - Escada) Mijn echte favoriet is Hypnose van Lancome. Deze heb ik van mijn vriend gekregen voor mijn verjaardag en die draag ik sinds dien het aller liefst!

Heb je nog dingen die je graag over mij zou willen weten of een andere leuke TAG voor me? Laat het achter in de comments!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving your comment! I always enjoy reading nice comments. Feel free to post your blog link. I love to read and discover new blogs.

Love, Paula