Translate

maandag 8 juni 2015

Mijn eerste video!


Hi guys, Vandaag heb ik leuk nieuws voor jullie. Ik ga namelijk beginnen met het maken van video's op YouTube! Ik vind het zelf heel spannend!! Het is totaal anders dan bloggen. Als blogger kun je nog een beetje anoniem blijven maar op video ben je dit echt niet. Ik heb tijdens mijn opleiding al een aantal video's moeten maken en ik heb in het verleden al eens een video opgenomen voor mijn blog. Ik vind dit zo leuk en ik kreeg zulke leuke reacties dus ik dacht, this is the moment, ik ga het doen! Iedere vrijdag komt een nieuwe video online. Om niks te missen kun je je abonneren op mijn kanaal. Ook zal ik de video's hier op mijn blog plaatsen. En dit is hem dan.. mijn aller eerste video!



Dit is alvast een voorproefje, een korte introductie over mijn kanaal. Vrijdag komt de eerste 'echte' video online. Spannend!!

Tot vrijdag en veel kijkplezier.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke video, ik blijf je alvast volgen! Toppie!

    X
    Miki

    www.miki-ishiwata.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving your comment! I always enjoy reading nice comments. Feel free to post your blog link. I love to read and discover new blogs.

Love, Paula