Translate

maandag 18 mei 2015

The new Modelling Monday


Het schooljaar is over een paar weken al voorbij en dat betekent dat ik na de zomer hopelijk kan beginnen met afstuderen. Nog maar een jaar naar school en dan begint het echte werk. Damn, things are getting serious! Als alles zo dichtbij komt ga je nadenken over het leven. Waar wil ik gaan wonen, waar wil ik gaan werken.. dat soort dingen. En wat ik eigenlijk heel graag zou willen is om na mijn studie fulltime modellenwerk te gaan doen. Ik wil mezelf dan een jaar de tijd geven om alles uit de kast halen om het te maken als curvy model. Maar dat is pas in 2016.. Ik heb dus nog een jaar om mezelf hierop voor te bereiden. En ik wil jullie met Modelling Monday meenemen op avontuur. Het is tijd om echt volwassen te worden. Ik, maar ook mijn blog.

Als eerste wil ik met mezelf en jullie afspreken dat er iedere maandag een post online komt. Of ik nu ziek ben, tentamens heb of in het buitenland zit, iedere maandag komt er een nieuw stukje hier op MM te staan. Ik heb al wat vooruit gewerkt dus de eerste 4 weken zit ik safe! haha. Ook wil ik een extra middel inzetten om jullie een beter kijkje achter de schermen te geven. Later meer hierover!

En als derde wil ik een viertal vaste thema's gaan hanteren: Working Girl, voor alles over mijn werk als model. Food & Health, omdat ik zelf altijd bezig ben met lekker eten maar ook gezond wil blijven. En ik weet dat veel van jullie het zelfde hebben! Style & Beauty, denk aan outfit foto's, shoplogs en mooi maak dingen. En dan als laatste Girl behind the blog. Hier vertel ik jullie over wie ik ben, vraag ik wie jullie zijn en zo kunnen we elkaar wat beter leren kennen. 

Dus: 1 jaar, 52 blog posts, jullie en ik, let's do this! 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Thanks for leaving your comment! I always enjoy reading nice comments. Feel free to post your blog link. I love to read and discover new blogs.

Love, Paula