Translate

maandag 13 oktober 2014

Heerlijk Hemelrijk festival

Samen met de prachtige Nicky Ophey

Hi hotties! Hoe was jullie weekend? Het mijne was top! Ik was namelijk aan het werk bij Heerlijk Hemelrijk Festival. Ik was gevraagd om samen met 8 andere modellen de hele dag shows te lopen bij Sjiekdefriek, de beauty en mode area van het festival. We liepen in kleding van Dress Up In Style. Ik heb die dag gezellig kunnen kletsen met Nickey Ophey van HNTM en met de andere modellen die bij de show waren. Klik verder voor meer foto’s!


Dit was de styling voor het thema Back to the zoo. Prachtig jasje, helaas van echt bont.. Jammer dat nog altijd echt bont wordt verkocht terwijl je ook prachtige fake fur varianten hebt! 

De make-up voor dit thema was beestachtig mooi! Oke.. flauw

Met mijn knappe meiden Daniek en Eline! 

Backstage, no make-up baby face! 

Prachtige make-up voor het thema Wild West. 

Styling voor het thema Wild West. Cowboys en indianen!

Het was een top dag op Heerlijk Hemelrijk Festival. Maar nu begint de 'normale' werkweek weer en ik ben kapot! haha. Ach, it comes with the job!

See you next time!




7 opmerkingen:

  1. What a fun post!! I've never really had an inside look into a shoot before-- I love the makeup and the outfits :) Thanks for sharing these!

    Simplicity Relished

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty! Your makeup looks so cool
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een cool make up en een mooie outfit!
    Altijd leuk om wat uit de modellen wereld te zien! :)

    xx, Marky
    www.mypinkboudoir.eu

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik vind je make-up bij 'Back to the zoo' super mooi! :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik hoop dat Nicky HNTM wint haha, wat een topwijf!
    http://22dingen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving your comment! I always enjoy reading nice comments. Feel free to post your blog link. I love to read and discover new blogs.

Love, Paula